کد خطا 910 معمولا هنگامی که کاربر تلاش می کند یک برنامه را از فروشگاه Google Play در یک دستگاه اندرویدی نصب، به روزرسانی یا حذف کند اتفاق می افتد. این خطا معمولا در صورتی که کاربر اقدام به حذف به روز رسانی های از پیش نصب شده کرده باشد ظاهر می شود و به طور عمده گزارش شده است که در نسخه های Lollipop (5.x) ،Marshmallow (6.x) ،Nougat و Oreo سیستم عامل اندروید رخ می دهد.

با توجه به گزارش های مختلف کاربران و استراتژی های تعمیراتی صورت گرفته برای حل مسئله، بعضی از دلایل رخ داد این خطا شناسایی شد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داده های خراب در پوشه کش برنامه
  • مشکل در حساب کاربری گوگل
  • عدم دسترسی به داده های روی حافظه رم
  • داده های خراب بر روی حافظه رم
  • جلوگیری از نصب برنامه توسط Google Play به دلیل عدم سازگاری برنامه با وسیله
  • ادمین نبودن Blackberry Launcher در گوشی های بلک بری
  • و...

در ادامه، شما چندین روش تأیید شده را خواهید دید که سایر کاربران در یک وضعیت مشابه با موفقیت برای حل مسئله مورد استفاده قرار داده اند. این روش ها بر اساس میزان کارایی شان به ترتیب قرار گرفته اند؛ بنابراین توصیه می کنیم که آن ها را به ترتیب امتحان کنید.

1. پاک کردن داده و کش Google Play

- تنظیمات گوشی خود را باز کنید و Apps  یا Applications را انتخاب کنید

- از لیست Google Play Services و Google Play Store را بیابید

- بر روی هر کدام از آن ها بزنید و Clear Data و Clear Cache را انتخاب کنید (ممکن است نیاز باشد ابتدا وارد Storage شوید)

پاک کردن داده و کش Google Play

حال Google Play خود را باز کرده و اقدام به نصب یا آپدیت دوباره نرم افزار مورد نظر خود کنید

 

2. Google Account خود را حذف کنید

- از طریق تنظیمات تلفن خود، Account را انتخاب کنید

- حساب کاربری گوگل خود را انتخاب کنید و Remove Account را انتخاب کنید

Google Account خود را حذف کنید

- تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید

- پس از راه اندازی تلفن، حساب کاربری گوگل خود را دوباره ایجاد کنید

 

3. انتقال برنامه از حافظه SD به حافظه درونی دستگاه

- از Settings گوشی خود، Apps را انتخاب کنید

- سپس از لیست، برنامه مورد نظر خود را یافته و بر روی آن بزنید

- حال Storage را انتخاب کنید

- در اینجا بر روی Change بزنید و Internal Memory را انتخاب کنید

حال دوباره وجود یا عدم وجود مشکل را بررسی کنید.

 

4. Eject کردن حافظه SD

- از Settings گوشی خود، Storage را انتخاب کنید

- در اینجا گزینه ای برای Eject کردن حافظه SD باید وجود داشته باشد. بر روی آن بزنید (ممکن است به شکل یک فلش رو به بالا در کنار عنوان SD Card باشد)

حال دوباره وارد Google Play شوید و اقدام به نصب، حذف یا به روزرسانی برنامه مورد نظر خود کنید.

 

5. دانلود فایل APK از وب سایت های دیگر

شما می توانید از یک سرویس شخص ثالث برای نصب یا به روز رسانی برنامه ای که با کد خطا 910 مواجه است، استفاده کنید. این روش هنگامی که مسئله ناشی از نوعی ناسازگاری است یا نسخه فعلی اندروید شما از آخرین به روز رسانی نرم افزار پشتیبانی نمی کند، موثر است. شما می توانید با جستجو در اینترنت اقدام به دانلود فایل نصبی برنامه مورد نظر خود کنید و سپس آن را به راحتی نصب کنید.

در صورتی که با پیامی مبنی بر عدم اجازه برای نصب برنامه از منابع ناشناخته (unknown sources) مواجه شدید، به مسیر Settings > Lock screen & security رفته و گزینه Unknown sources را فعال کنید.

 

6. غیرفعال کردن Google Pay و فعال کردن Blackberry Launcher

این روش در صورتی که مشکل بر روی گوشی های برند Blackberry کاربرد دارد. بنابراین در صورتی که از برند های دیگر استفاده می کنید، این روش را نادیده بگیرید. برای این کار:

- به مسیر Settings > Personal > Security > Device administrators بروید

- دسترسی ادمین Google Pay را غیرفعال و سپس دسترسی ادمین Blackberry Launcher را فعال کنید

- پس از آن به مسیر Settings > Device > Users بروید و Guest را انتخاب کنید تا از حساب کاربری خود خارج شوید

- پس از چند ثانیه، Myself را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا دوباره وارد حساب کاربری خود شوید

- حال Google Play را باز کنید و دوباره اقدام به نصب یا به روز رسانی برنامه مورد نظر خود کنید

منبع : https://appuals.com/error-910-on-google-play

مطالب مرتبط

نظر شما

لطفا نام و نظر خود را در فرم زیر وارد کرده تا در صورت تایید برای کاربران نمایش داده شود.




متن تصویر:

نظرات کاربران

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است