iTunes خطاهای بسیاری مانند 3194، 1016، 4004 و... را هنگام استفاده نمایش می دهد. یکی از این ها، خطایی با متن کامل زیر است که هنگام تلاش برای همگام سازی دستگاه iOS با آیتیونز نصب شده در سیستم عامل های مک و ویندوز نمایش داده می شود:

The iPhone "Name" could not be synced because the connection to the iPhone was reset.

در بسیاری از موارد، اجرای چند ترفند ساده برای حل مسئله کارساز می باشد. از این رو، توصیه می کنیم که دستگاه iOS خود را از سیستم جدا کنید، iTunes را ببندید و گوشی و رایانه خود را راه اندازی مجدد کنید. سپس، سعی کنید دوباره دستگاه خود را با آیتیونز نصب شده در سیستمتان همگام کنید.

در صورت پایداری مشکل بعد از ریست کردن، روش های زیر را برای حل مشکل تست کنید.

1. تغییر کابل USB

یکی از اولین چیزهایی که باید امتحان کنید، کابل USB جدید است. اغلب موارد، مسائل ساده با کابل می تواند به تنظیم مجدد اتصال منجر شود. یکی از نشانه های کابل مشکل دار، مسئله تناوب هنگام شارژ آی فون از شارژر دیواری با استفاده از همان کابل است. اگر شارژ شدن آی فون یا آی پد به طور تصادفی متوقف شده و پس از مدت کوتاهی دوباره از سرگرفته می شود، به احتمال قوی کابل دچار مشکل شده است. در هر صورت، کابل های خراب در اتصال میان دستگاه iOS و آیتیونز، یکی از عوامل اصلی رخدادن بسیاری از خطاها می باشد که با تغییر کابل خراب با کابل سالم، این ارورها به سادگی برطرف می شوند.

 

2. تغییر پورت

خراب بودن پورت USB که کابل به آن متصل است، یکی دیگر از دلایل اصلی نمایش این خطا و بسیاری از خطاهای دیگر است. گاهی اوقات، مشکلات الکتریکی یا مداری در پورت USB می تواند اتصال بین دستگاه و رایانه را ریست کند. بنابراین پورتی که کابل USB به آن وصل شده است را تغییر دهید. اگر از هاب استفاده می کنید، سعی کنید کابل آیفون را مستقیم به سیستم متصل کنید.

 

3. ریست کردن تاریخچه هنگام سازی ها

در iTunes، یک دکمه Reset Sync History در زیر قسمت Device Preferences وجود دارد که برای حل مسئله تنظیم مجدد اتصال شناخته شده است. برای این کار به صورت زیر عمل کنید:

- وسیله ی خود را از سیستم جدا کنید و آیتوینز را باز کنید

- در سربرگ Edit را زده و Preferences را انتخاب کنید

preferences در منوی edit آیتیونز

- حال به سربرگ Devices رفته و دکمه ی Reset Sync History را بزنید

دکمه ی reset sync history در آیتیونز

- در نهایت آیتیونز را بسته و سیستم خود را ریست کنید

پس از راه اندازی مجدد دستگاه، وسیله ی خود را به سیستم متصل کرده و آیتیونز را باز کنید و رفع یا عدم رفع ارور را بررسی کنید.

 

4. حذف پوشه Lockdown

پوشه lockdown یک پوشه محافظت شده در رایانه است که حاوی داده های موقت، عمدتا در مورد همگام سازی است و توسط iTunes قابل دسترس است. حذف این پوشه یا محتویات درون آن، پوشه lockdown را بازنشانی می کند:

در سیستم عمل مک:

- در منوی بالا، به ترتیب Go و Go to Folder را بزنید

- عبارت /var/db/lockdown را تایپ کنید

باز کردن پوشه lockdown

- حال تمامی محتویات درون پوشه باز شده را حذف کنید (دقت کنید که خود پوشه را نباید پاک کنید)

در سیستم عامل ویندوز:

- در کادر جستجوی ویندوز (Windows + S) خود، عبارت %ProgramData% را تایپ کرده و Enter را بزنید

- در پنجره باز شده، پوشه Apple را یافته و باز کنید

- حال پوشه Lockdown را پاک کنید (دقت کنید که باید به صروت ادمین وارد سیستم شده باشید)

پاک کردن پوشه lockdown در ویندوز

 

5. به روز رسانی

در صورتی که نسخه ی آیتیونز شما قدیمی است، باید سعی کنید آن را به روز رسانی کنید. قدیمی بودن نسخه ی آیتیونز می تواند باعث ایجاد ناسازگاری برنامه با دستگاه iOS شود و به روز رسانی برنامه می تواند این ناسازگاری ها را بر طرف کند. برای به روز رسانی می توانید به صورت زیر عمل کنید:

در مک:

- iTunes را باز کنید

- از سربرگ برنامه، بر روی iTunes کلیک کرده و در منوی باز شده Check for Updates را بزنید

آپدیت کردن iTunes

- در صورت موجود بودن آپدیت، پیامی نمایش داده می شود که باید در آن دکمه ی Download iTunes را بزنید

- حال باقی مراحل را دنبال کنید تا فرآیند دانلود و نصب به روز رسانی ها آغاز شود

در ویندوز:

- iTunes را باز کنید

- از سربرگ برنامه، بر روی Help کلیک کرده و در منوی باز شده Check for Updates را بزنید

آپدیت کردن iTunes

- در صورت موجود بودن آپدیت، پیامی نمایش داده می شود که باید در آن دکمه ی Download iTunes را بزنید

- حال باقی مراحل را دنبال کنید تا فرآیند دانلود و نصب به روز رسانی ها آغاز شود

منبع : https://www.igeeksblog.com/how-to-troubleshoot-connection-to-the-iphone-was-reset-error-in-itunes

مطالب مرتبط

نظر شما

لطفا نام و نظر خود را در فرم زیر وارد کرده تا در صورت تایید برای کاربران نمایش داده شود.




متن تصویر:

نظرات کاربران

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است