سیستم عامل ویندوز دارای سیستم Backup گیری اتوماتیک می باشد که از تنظیمات مختلف ویندوز، نسخه پشتیبان تهیه می کند تا بتواند از آن در زمان مورد نیاز استفاده کند. اگر در حین بک آپ گیری، ویندوز با مشکل روبرو شود و نتواند فرایند بک آپ گیری را تکمیل کند با این ارور روبرو خواهیم شد که می تواند دلایل متنوعی برای تکمیل نشدن فرآیند وجود داشته باشد مانند محدود بودن ظرفیت رجیستری برای کاربری که در حال استفاده از سیستم است.

برای حل این ارور دو راه حل ارائه شده است که در زیر آن ها را برای شما تشریح خواهیم کرد.


1. تغییر تنظیمات نماد ممیز

یکی از دلایل رخدادن ارور میتواند این باشد که نماد ممیز به چیزی به جز کاراکتر دات (.) تغییر کرده باشد. برای حل این مشکل دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

- در کنترل پنل، Clock, Language, and Region را انتخاب کنید

- سپس بر روی Region and Language کلیک کنید

- حال از سربرگ Format ، دکمه ی Additional settings را بزنید

Additional settings

- در قسمت Decimal symbol کاراکتر دات (.) را تایپ کنید و Ok را بزنید

Decimal symbol

- در نهایت سیستم خود را Restart کنید

 

2. اضافه کردن یک مقدار Registry Key

یکی دیگر از روش های حل این خطا، تغییر در مقدار یکی از داده های رجیستری است که برای این منظور، میتوانید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

- در کادر جستجوی ویندوز، regedit را تایپ کرده و Enter را بزنید

- در سمت چپ پنجره باز شده مسیر زیر را دنبال کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Policies > Microsoft > SystemCertificates

- پس از کلیک بر روی پوشه SystemCertificates، برو روی فضای خالی سمت راست، راست کلیک کرده و در New، گزینه DWORD Value را انتخاب کنید

dword value

- نام داده جدید را به CopyFileBufferedSynchronousIo تغییر دهید

CopyFileBufferedSynchronousIo 

- بر روی آن کلیک کرده و در پنجره باز شده، در Value data مقدار یک (1) را تایپ کرده و Ok را بزنید

value data

- سیستم خود را Restart کنید

برچسب ها :
لینک کوتاه:     www.errorpedia.ir/s/bfc2d
منبع : http://www.drivereasy.com

مطالب مرتبط

نظر شما

لطفا نام و نظر خود را در فرم زیر وارد کرده تا در صورت تایید برای کاربران نمایش داده شود.




متن تصویر:

نظرات کاربران

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است