برخی از کاربران ویندوز، مخصوصا ویندوز 7 و ویندوز 10 هنگام اتصال و همگام سازی آیفون یا آیپد خود با برنامه آیتونز با کد خطای 0xE8000065 مواجه شده اند که همراه با پیغام زیر نمایش داده می شود:

iTunes could not connect to this iPhone / iPad because an unknown error occurred (0xE8000065).

این مشکل در بین کاربرانی که سعی در همگام سازی گوشی iPhone 5s خود دارند، رایج تر است و دلایل متفاوتی از جمله ایجاد مشکل در فایل های ایتونز، اختلالات آنتی ویروس ها، به روز نبودن آیتونز، مشکل در کابل و پورت اتصال و... باعث به وجود آمدن ارور 0xE8000065 می شوند.

در ادامه مطلب، روش های متداول برای رفع خطای 0xE8000065 را تشریح کرده ایم که پیشنهاد می کنیم برای عملکرد بهتر، آن ها را به ترتیب امتحان کنید.

 

رفع ارور 0xE8000065 آیتونز


ریاستارت کردن ویندوز

یکی از متداول ترین روش های برطرف سازی مشکلات کامپیوتری، بنابر گفته بسیاری از کاربران و کارشناسان فنی، راه اندازی مجدد سیستم است. افراد بسیاری این موضوع را تجربه کرده اند که با یک راه اندازی مجدد ساده می توانند حتی تا 80 درصد مشکلات را برطرف کنند؛ خواه آن مشکل مربوط به شبکه سازی باشد، خواه عملکرد کند یا برنامه های معیوب. و این موضوع فقط مربوط به ویندوز نیست؛ بلکه برای طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند و روترها و حتی نرم افزارها کار می کند. بنابراین در اولین گام، سیستم خود را مجدداً راه اندازی کنید. مخصوصا اگر مدتی زیادی از آخرین ریاستارت سیستمتان می گذرد.



غیرفعال کردن آنتی ویروس

همانطور که پیش تر نیز بیان شد، این خطا در بسیاری از مواقع توسط آنتی ویروس و فایروال نصب شده در سیستم ایجاد می شود. برای اطمینان از این مورد، کافیست آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و دوباره برنامه خود را اجرا کنید. بدین منظور، روی نماد آنتی ویروس خود در نوار ابزار (گوشه پایین سمت راست) راست کلیک کرده و گزینه Close یا Quit و یا گزینه ای مربوط به غیرفعال کردن موقت آنتی ویروس نظیر Disable را انتخاب کنید. در صورت نبود چنین گزینه هایی، آنتی ویروس را باز کرده و از داخل پنجره آن اقدام به این کار کنید. پس از آن، برنامه هایی را که قبلا با خطا مواجه می شدند را باز کنید. اگر خطا از بین رفته بود، نشان دهنده وجود مشکل در آنتی ویروس نصب شده است که توصیه می کنیم آن را حذف کرده و از نسخه دیگری استفاده کنید.



تغییر کابل USB

یکی از اولین چیزهایی که باید امتحان کنید، کابل USB جدید است. در بسیاری از موارد، مسائل ساده در کابل می تواند منجر به تنظیم مجدد اتصال شود. یکی از نشانه های کابل مشکل دار، قطع و وصل شدن شارژ آی فون از شارژر دیواری با استفاده از همان کابل است. اگر شارژ شدن آی فون یا آی پد به طور تصادفی متوقف شده و پس از مدت کوتاهی دوباره از سرگرفته می شود، به احتمال قوی کابل دچار مشکل شده است. در هر صورت، کابل های خراب در اتصال میان دستگاه iOS و آیتیونز، یکی از عوامل اصلی رخدادن بسیاری از خطاها می باشد که با تغییر کابل خراب و استفاده از کابل سالم، این ارورها به سادگی برطرف می شوند.



به روز رسانی iTunes

قدیمی بودن نسخه ی آیتیونز می تواند باعث ایجاد ناسازگاری برنامه با دستگاه iOS شود و به روز رسانی برنامه می تواند این ناسازگاری ها را بر طرف کند. برای به روز رسانی می توانید به صورت زیر عمل کنید:

در مک:

- iTunes را باز کنید

- از سربرگ برنامه، بر روی iTunes کلیک کرده و در منوی باز شده Check for Updates را بزنید

آپدیت کردن iTunes

- در صورت موجود بودن آپدیت، پیامی نمایش داده می شود که باید در آن دکمه ی Download iTunes را بزنید

- حال باقی مراحل را دنبال کنید تا فرآیند دانلود و نصب به روز رسانی ها آغاز شود

در ویندوز:

- iTunes را باز کنید

- از سربرگ برنامه، بر روی Help کلیک کرده و در منوی باز شده Check for Updates را بزنید

آپدیت کردن iTunes

- در صورت موجود بودن آپدیت، پیامی نمایش داده می شود که باید در آن دکمه ی Download iTunes را بزنید

- حال باقی مراحل را دنبال کنید تا فرآیند دانلود و نصب به روز رسانی ها آغاز شود



برچسب ها : iTunes iPhone iPad
منبع : لینک
لینک کوتاه:     www.errorpedia.ir/s/ace0f

مطالب مرتبط

نظر شما

لطفا نام و نظر خود را در فرم زیر وارد کرده تا در صورت تایید برای کاربران نمایش داده شود.




متن تصویر:

نظرات کاربران

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است