این ارور بیان می کند که تلفن و یا هر وسیله بر اساس سیستم عامل iOS به وسیله کامپیوتر شناسایی نشده است و با پیام زیر ظاهر می شود:

iTunes could not connect to this iPhone because an unknown error occurred (0xE8000015)

ارور 0xe8000015 در ITunes

در ادامه روش هایی را برای حل این مشکل بیان میکنیم.


1. مطمئن شوید که شبکه اینترنت شما متصل است

به مسیر Settings > Wi-Fi بروید و مطمئن شوید که Wi-Fi روشن است. بر روی نام شبکه Wi-Fi خود ضربه بزنید و وجود علامت تیک آبی در کنار نام شبکه را چک کنید، این علامت به این معنی است که شما به شبکه متصل هستید.

در صورتی که Auto-Join موجود در زیر نام شبکه Wi-Fi غیرفعال شده، آن را فعال کنید. پس از آن، رمز عبور را برای شبکه Wi-Fi خود دوباره وارد کنید. در برخی موارد ممکن است پیام unable to join the network و یا incorrect password را مشاهده کنید، حتی با گذرواژه صحیح. دستگاه خود را ریاستارت کنید، و دوباره رمز عبور خود را وارد کنید.

هنگامی که iOS یک مشکل را در اتصال Wi-Fi شما شناسایی می کند، یک پیام زیر نام شبکه Wi-Fi که به آن متصل هستید، ظاهر می شود. معمولا هشدار No Internet Connection را مشاهده خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی نام شبکه Wi-Fi ضربه بزنید تا جزییات مشکل را مشاهده کنید.

 

2. راه اندازی مجدد

دستگاه iOS، روتر یا مودم خود را ریاستارت یا خاموش/روشن کنید. شما می توانید از طریق جدا کردن و دوباره وصل کردن کابل برق روتر یا مودم، آن ها را راه اندازی مجدد کنید.

 

3. به روز رسانی برنامه های App Store و System Software

در صورتی که از کامپیوتر مک استفاده می کنید، روی آیکون اپل کلیک کنید و سپس App Store را انتخاب کنید. آخرین نسخه برنامه های App Store خود را چک کنید و تمام به روز رسانی های امنیتی و ساختاری مکینتاش را نصب کنید. این تغییرات در OS X Yosemite به صورت گسترده ایجاد شده است.

برای این منظور روی سربرگ Updates در بالای پنجره App Store کلیک کنید. این تعدادی از به روز رسانی های موجود را نمایش می دهد. سپس Update All را بزنید تا تمامی به روزرسانی های موجود برای سیستم عامل شما دانلود و نصب شوند.

سربرگ updates در app store

پس از به روز رسانی سیستم عمل مکینتاش خود، دوباره گوشی خود را به سیستم متل کرده و برنامه iTunes را امتحان کنید.

 

4. به روز رسانی iOS

در نسخه های قدیمی iOS، به مسیر Settings > General > Software Update بروید و در صورتیکه آپدیتی موجود بود به صورت زیر عمل کنید:

- روی Download and Install ضربه بزنید، سپس کد عبور خود را وارد کنید و با شرایط و ضوابط موافقت کنید

Download & install در به روز رسانی iOS

- عملیات دانلود در تلفن شما در پس زمینه اجرا می شود. پس از اتمام دانلود، یک اعلان دریافت خواهید کرد

- در اعلان دریافت شده، بر روی Details بزنید

- در نهایت Install Now را بزنید تا عملیات نصب آغاز شود و تا اتمام فرآیند منتظر بمانید

پس از این کار دوباره iTunes را تست کنید.

 

5. حذف کردن پوشه Lockdown

در صورتی که از کامپیوتر مک استفاده میکنید، پاک کردن پوشه Lockdown مسیر مربوط به iTunes را دوباره ایجاد خواهد کرد که خطاهای مربوط به iTunes را رفع خواهد کرد. برای این کار:

- به مسیر Finder > Go > Go to Folder بروید

- سپس عبارت /var/db/ lockdown را وارد کنید و Enter را بزنید

- همه موارد موجود در پوشه Lockdown را علامت گذاری کرده و سپس آنها را حذف کنید

 

6. نصب دوباره Apple Mobile Device USB

در صورتیکه iTunes را در سیستم عامل مایکروسافت ویندوز نصب کرده اید به روز رسانی درایور موبایل می تواند به حل مشکل کمک کند. بدین منظور:

- گوشی خود را به سیستم خود متصل کنید

- بر روی آیکون ویندوز راست کلیک کنید و Device Manager را بزنید

Portable Devices را بیابید و آن را باز کنید

- سپس بر روی نام گوشی iPhone خود راست کلیک کنید و Update driver را بزنید

برچسب ها :
لینک کوتاه:     www.errorpedia.ir/s/aa990
منبع : www.macmetric.com

مطالب مرتبط

نظر شما

لطفا نام و نظر خود را در فرم زیر وارد کرده تا در صورت تایید برای کاربران نمایش داده شود.




متن تصویر:

نظرات کاربران

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است